Fotografije proizvoda su danas, razvojem digitalne fotografije i softvera za obradu, praktički dovedene do savršenstva. Velike kompanije ne štede sredstva za vrhunske fotografe koji će proizvode kvalitetno slikati pa potom i dodatno ‘ušminkati’.

Nakon postavljanja scene, osvjetljenja te samog fotografiranja, ide faza digitalne obrade koja zna potrajati satima. Odabrana fotografija, koja će proizvod reklamirati po časopisima ili jumbo plakatima, mora izgledati savršeno i najprivlačnije moguće.

Njemački fotograf Andreas Jörg snimio je višesatni proces obrade fotografije Rolexovog ručnog sata i sažeo ga u video od nekoliko minuta, u kojem možemo vidjeti kako od kvalitetne fotografije (kojoj ni mnogi fotografi ne bi mogli naći zamjerku), slikane vrhunskom profesionalnom opremom, nastaje ona ‘savršena’ koja će se koristiti u reklamnim kampanjama.

Evo kako izgleda sat prije i poslije retuširanja:

Prije obrade

Prije obrade

Poslije obrade

Poslije obrade