Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama. Lumis internetske stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uvjetima i pravilima.

U daljnjem tekstu prodavatelj ili Lumis (tvrtka Luminance studio d.o.o.), a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju, te izvrši plaćanje putem kreditnih kartica ili pouzećem.

Naručivanje

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.

Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Ugovor o prodaji proizvoda koji je kupac naručio od prodavatelja, važi od onog trenutka kada emailom od prodavatelja dobije potvrdu narudžbe.

Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s PDV-om od 25% uključenim u cijenu.

Proizvod za narudžbu se odabire i naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Proizvod se smatra naručenim u trenutku kada kupac odabere proizvode te finalizira narudžbu koja se evidentira u našem web sustavu.

Osobe mlađe od 14 godina ne smiju kupovati robu bez nadzora roditelja ili skrbnika, te samo uz njihovu suglasnost smiju sklopiti ugovor o kupnji.

Svaki ugovor sklopljen posredstvom daljinske komunikacije kupac može raskinuti u roku od 14 radnih dana.

Potvrda o primanju narudžbe

Potvrda o primanju narudžbe će stići na e-mail adresu koju je kupac unio putem obrasca za registraciju korisničkog računa ili prilikom dovršavanja narudžbe, kao korisnik gost.

Pismena elektronička potvrda ili bilo koji drugi oblik potvrde koji primite, ne znači da će narudžba biti prihvaćena, niti znači potvrdu naše spremnosti da proizvod ili uslugu prodamo.

Lumis zadržava pravo da u bilo koje vrijeme nakon što je kupcu stigla email potvrda, prihvati ili otkaže isporuku, iz bilo kojih razloga, ali će o tome obavijestiti kupca.

Kada se narudžba obradi i proizvod bude poslan, kupac će primiti obavijest o tome putem e-mail adrese.

Odbijanje / ograničavanje narudžbe

Zadržavamo pravo odbijanja ili ograničavanje narudžbe bilo kojeg proizvoda ili usluge, te bilo koje količine proizvoda ili usluga. Ova se ograničenja mogu odnositi na jedan korisnički račun, na jednu kreditnu karticu, na jednu adresu ili na daljnjeg preprodavača. Ako narudžba iz bilo kojih razloga bude odbijena, kontaktirat ćemo vas putem e-mail adrese koju ste ostavili prilikom naručivanja sporne narudžbe.

Plaćanje

Naručene proizvode ili proizvod kupac može platiti:

  • Općom uplatnicom ili virmanom, putem internetskog bankarstva, na šalterima banaka, poštanskih ureda ili poslovnica FINA-e.
  • Gotovinom (pouzećem), tako da robu preuzme u našoj poslovnici u Velebitskoj 63 u Splitu i plati je u gotovini.
  • Karticom ili potrošačkim kreditom u našoj poslovnici u Velebitskoj 63 u Splitu, prilikom preuzimanja robe.

Način plaćanja kupac odabire u elektronskom formularu koji popunjava prilikom narudžbe proizvoda.

U cijenu koja se kupcu konačno naplaćuje uključen je PDV od 25%.

Ako je naručen proizvod ili usluga sa specijalnim terminom isporuke, čije je vrijeme posebno naglašeno i iz određenih razloga odgođeno, ili ako je riječ o predbilježbi na neki proizvod, taj proizvod ili usluga se naplaćuju tek onda kada su isporučeni, a ne u vrijeme kada su naručeni ili rezervirani od strane korisnika i kupca.

Isporuka

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatniku tvrtke koja vrši dostavu). Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o dospijeću pošiljke u očekivanom vremenu nakon što je poslana, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, djelatnici prodaje Lumisa će kupca kontaktirati u najkraćem mogućem roku, te mu ponuditi opciju čekanja dolaska artikla, zamjenu za sličan artikl ili povrat novca u punom iznosu (ako je uplata već izvršena).

Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Nakon što kupac preuzme robu od dostavljača i ne uloži nikakav prigovor dostavljaču da nešto nedostaje ili je oštećeno, prodavatelj smatra da je kupac dobio neoštećen i potpun proizvod i nakon toga ne odgovara za gubitak proizvoda ili njegovo naknadno oštećenje nastalo neodgovarajućom uporabom.

Reklamacije

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu proizvoda navedenom na lumis.hr. Slike na navedenoj web stranici su ilustrativne prirode i ne moraju odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

U slučaju tehničke neispravnosti robe, kupac je dužan reklamirati proizvod u zakonskom roku. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, kupac je dužan poštom, uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan proizvod. Prodavatelj je dužan otkloniti kvar ili kupcu zamijeniti proizvod.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).

Ukidanje korisničkog računa i prestanak korištenja Lumis.hr internetskih stranica

Lumis ima pravo, bez obrazloženja ukinuti određeni korisnički račun i identitet, u bilo koje vrijeme. Kupci su odgovorni za svaku pojedinu narudžbu koju su napravili ili uplate koju su izvršili, sve do potpunog zatvaranja narudžbe.

Općenito

Lumis zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje lumis.hr stranica. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost podataka unešenih prilikom kupnje.

Usluge koje vam pruža Lumis ne uključuju troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. Lumis nije odgovoran za troškove telefona, internetskog prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći zbog korištenja ove stranice.

Iako vam Lumis nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, ne može garantirati da će tekstovi, usluge i proizvodi ponuđeni na lumis.hr stranici i web trgovini odgovarati vašim potrebama. Lumis također ne može garantirati da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo vas da je prijavite, kako bismo je otklonili na najbrži i najkvalitetniji mogući način.

Lumis sve obavijesti i komunikaciju vrši putem adrese elektronske pošte koju je unio korisnik ili kupac i ne odgovara za eventualne nesporazume i bilo kakve štete nastale zbog toga što kupac redovito ne čita svoju elektronsku poštu, ili je unio tuđu, pogrešnu ili ugašenu (nevažeću) e-mail adresu. Isto tako ne odgovaramo za eventualnu nemogućnost pristupa kupca svojoj elektronskoj pošti zbog greške ili nedostupnosti servisa njegovog pružatelja usluge ili neprimanja pošte zbog premašivanja memorijske kvote inboxa.

Bilo kakve prigovore kupci mogu uputiti na našu email adresu [email protected], u pisanom obliku na adresu Crash, Velebitska 63, 21000 Split ili upisom u knjigu pritužbi koja se nalazi u našoj trgovini na spomenutoj adresi.

Prihvaćanje uvjeta

Korištenjem ove web stranice ili registracijom korisničkog računa potvrđujete da ste u cijelosti upoznati, te da prihvaćate Uvjete kupnje Lumis web trgovine na adresi lumis.hr.